Home / Samen voor schoon

Schoonmaakbedrijf Allpro

  • Beste prijs-kwaliteit
  • Afspraak = afspraak
  • Eén vast aanspreekpunt
Hoe kunnen wij u helpen?

Wat doen we allemaal

Veelgestelde vragen

Kan ik een vaste schoonmaker/schoonmaakster verwachten?

Ja, wij werken altijd met vaste medewerkers. Mocht een vaste medewerker ziek zijn of met vakantie, dan werken we met vaste vervangers. We brengen u hiervan altijd vooraf op de hoogte.

Kan ik professionele schoonmaakmedewerkers verwachten?

Onze schoonmakers worden altijd op de locatie van onze opdrachtgevers ingewerkt door een rayonleidster. Zij is altijd beschikbaar voor zowel u als onze schoonmakers.

Wat kost het laten schoonmaken van mijn bedrijf?

Bij Allpro bent u verzekerd van de beste prijs-kwaliteit verhouding. Of dit nu eenmalige schoonmaak is of volledig ontzorgen, Allpro denkt met u mee. Aan de hand van de schoonmaakopdracht voor uw bedrijf maken wij de prijs voor u.

Moeten er schoonmaakmiddelen bij ons bedrijf aanwezig zijn?

Nee, Allpro zorgt altijd voor de juiste schoonmaakmiddelen en materialen. In overleg kunnen we uiteraard ook offreren exclusief schoonmaakmiddelen en materialen.

Gebruiken jullie milieuvriendelijke schoonmaakmiddelen?

Allpro zet zich in voor een gezondere omgeving op een duurzamere manier. Daarom zetten wij ons in voor bedrijfsschoonmaak die veilig en milieuvriendelijk is. Dit betekent het gebruik van groene schoonmaakproducten en recycling waar mogelijk.
Lees meer over hoe wij duurzaam ondernemen.

Wat zijn de tijdstippen waarop schoongemaakt wordt?

Samen met u stemmen we de schoonmaaktijden af.

Wat kan ik verwachten nadat jullie zijn gestart met schoonmaken?

Is er een periode schoongemaakt bij u? Dan evalueren we de kwaliteit. Hierbij checken we steekproefsgewijs de resultaten en leggen deze vast. Samen met de schoonmaak collega nemen we deze resultaten door en delen we kennis en ervaringen. En kijken we of en waar het nog beter kan. Zo werken we naar een steeds beter resultaat voor u.

Met wie kan ik contact opnemen nadat jullie zijn gestart met schoonmaken?

U heeft bij ons altijd 1 vast aanspreekpunt. Dus als u vragen heeft of wat wilt bespreken, dan zijn wij slechts 1 belletje verwijderd. Ook als er iets wijzigt, dan nemen wij zelf contact met u op. Zo komt u niet voor verrassingen te staan.

Heeft u ons buiten de normale kantooruren nodig? Geen probleem! Daarom bieden we 24/7 ondersteuning voor al onze klanten – bel ons en we komen zo snel mogelijk!

Wat zeggen onze klanten

Als onderwijs instelling hebben wij behoefte aan een flexibele, kwalitatief goede en transparante schoonmaakpartner. Allpro bewijst iedere dag dat wij met de keuze voor Allpro de juiste gemaakt hebben. De ervaringen met Allpro zijn al jaren onveranderd goed. Als opdrachtgever heb ik zowel met leidinggevende als de uitvoerende medewerkers goed contact, en een eventueel probleem wordt snel verholpen. Door samen flexibel in uitvoering te zijn, houden wij ons mooie gebouw in een optimale onderhoudsstaat.

Rutger van den Bosch

Hoofd Facilitaire zaken, Krimpenerwaard College

Allpro verzorgt al jarenlang naar tevredenheid de dagelijkse, reguliere schoonmaak van onze locaties. Tevens zetten wij Allpro in voor periodiek onderhoud van onze vloeren en indien voorkomend voor een opleveringsschoonmaak. Allpro is een betrouwbare partner die zijn afspraken nakomt en meedenkt over de optimale invulling van de werkzaamheden. Het directe contact met Oscar en Yvonne Peeters en de flexibiliteit van het vakkundig personeel zijn grote pluspunten alsmede de concurrerende prijsstelling.

Els Maasdam

Directeur Bestuurder , Kinderopvang KindeRdam

Wij werken sinds 2018 met Allpro cleaning services. Bij ons, een bedrijf met loodsen in combinatie met kantoorruimtes hebben wij echt een cleaning service nodig die snel en dynamisch kan handelen. Allpro verzorgt precies wat wij nodig hebben en mocht er van het plan afgeweken worden, dan hebben zij binnen no-time een oplossing paraat.

Christine Buitelaar

Office manager, Zwijnenburg Shipyard

Ik hoef alleen maar te bellen en Oscar en zijn team staan klaar om mij te helpen. Dat kan iemand zijn om de COVID afdeling schoon te maken, een offerte om de badkamervloeren anti-slip te maken, tot een extra raamzemen beurt. Wij werken al 14 jaar samen. Communicatie is altijd goed en ze zijn vriendelijk en scherp geprijsd. Keep up the good work!

Mandy Cleophas

Manager diensten, Zorginstelling de Zellingen

Wat kunnen we voor u doen?

Heeft u een vraag, laat het vooral weten. Wij helpen graag en reageren binnen 24 uur, vaak nog dezelfde dag.